Beacon w Services

Zlokalizuj swoich klientów i nie pozwól im przejść obojętnie obok Twojej oferty

Technologia mikro-lokalizacji Comarch beacon otwiera zupełnie nowe możliwości dla ukierunkowanej i spersonalizowanej komunikacji z uczestnikami programu lojalnościowego. Nadajniki Comarch beacon pozwalają zlokalizować ich w konkretnym miejscu i przekazać na ich urządzenie mobilne w czasie rzeczywistym sprofilowany komunikat związany z mijanymi produktami lub usługami. Podczas generowania takiej wiadomości system lojalnościowy może wykorzystać całą zgromadzoną wcześniej wiedzę na temat danego użytkownika i jego wcześniejszych decyzji zakupowych, umożliwiając zaoferowanie mu nie tylko korzyści wynikających z uczestnictwa w programie lojalnościowym, ale także oferty na produkty i usługi, które z dużym prawdopodobieństwem mogą go zainteresować.

Więcej o Comarch Loyalty Management Mobile App >>>

Zidentyfikuj swojego klienta i pozwól mu poczuć się wyróżnionym z tłumu

Mobilne powitanie klienta i wysyłanie mu dedykowanej oferty nie wyczerpuje wszystkich możliwości oferowanych przez technologię Comarch beacon. Informację o obecności klienta w określonym miejscu możemy przekazać również do tej części aplikacji lojalnościowej, która jest obsługiwana przez personel. Widzi on wówczas aktualizowaną online listę członków programu pojawiających się w danym miejscu wraz ze wszystkimi istotnym informacjami o nich, takimi, jak: aktualny status w programie, saldo punktów, data ostatniej wizyty, szczegóły ostatnich zakupów oraz rodzaj reakcji na przesłaną klientowi przed chwilą ofertę mobilną.

Więcej o Comarch Loyalty Management B2B App >>>

Wykorzystaj mikro-lokalizację w grywalizacji

Identyfikacja klienta wewnątrz pomieszczeń w połączeniu z różnymi scenariuszami grywalizacji daje świetną okazję do określenia ścieżki zaangażowania dedykowanej danemu członkowi programu lojalnościowego. Angażuj użytkowników programu za pomocą technologii Comarch beacon przez stawianie przed nimi odpowiednich wyzwań i osiągnij cele biznesowe, takie jak cross-selling lub rekrutacja (członek pozyskuje członka).

Więcej o Comarch Customer Engagement >>>

Beacon in ERP

Usługa "Wszystko"

To jedyne na rynku kompleksowe rozwiązanie pozwalające w sposób zautomatyzowany docierać ze spersonalizowanymi informacjami do odbiorców przy użyciu urządzeń Comarch beacon i dedykowanej aplikacji mobilnej. Dzięki swojej elastyczności może być stosowana w nieograniczonej ilości branż oraz gałęzi biznesu. Od handlu przez usługi po produkcję.

  • Portal do zarządzania beaconami pozwala każdemu klientowi tworzyć i edytować komunikaty oraz przypisywać je do konkretnych urządzeń.
  • Dzięki darmowej aplikacji mobilnej Twoi odbiorcy będą mogli otrzymywać spersonalizowane komunikaty wprost na ekrany swoich smartfonów, gdy znajdą się w zasięgu beaconów. Aplikacja jest dostępna do pobrania ze sklepów App Store oraz Google Play.
  • Zebrane przy pomocy beaconów dane są kluczowym elementem usługi, dają one możliwość analizy zebranych w ten sposób informacji i wykorzystanie ich dla własnych celów biznesowych.

Dowiedz się więcej o usłudze Wszystko na stronie www.beacon.wszystko.pl

Zachęcaj klientów do odwiedzania Twojego sklepu i zrobienia zakupów

Wyświetlaj klientowi precyzyjne, spersonalizowane promocje na produkty z systemu ERP bezpośrednio na jego smartfonie. Dzięki Comarch beacon wysyłasz konkretne treści marketingowe i promocyjne do potencjalnych oraz stałych klientów. Powiększasz zasięg i zdobywasz nowych klientów.

Zbieraj kompleksową informację o kliencie – buduj jego profil

Dobrze poinformowany personel sklepu to połowa sukcesu. Dzięki Comarch beacon pracownicy sklepu otrzymają informację o pojawieniu się klienta w sklepie, jak również o jego zainteresowaniu konkretnym produktem. Zbadaj historię jego zakupów i zachowań oraz wywnioskuj czym może być zainteresowany. Dopasowuj się do konkretnych, spersonalizowanych potrzeb klienta i spraw, aby dostał to czego potrzebuje.

Prezentuj klientom szczegółowe informacje o produkcie bezpośrednio na ich smartfonach

Pozwól klientowi samodzielnie poznać wszystkie informacje o interesującym go produkcie. Comarch beacon wyśle wszystkie udostępnione przez Ciebie szczegóły, które są ważne dla klienta. Dołączaj informacje o dostępnych rozmiarach i kolorach. Zwracaj uwagę na towary powiązane czy komplementarne. Sugeruj zakup zestawów promocyjnych czy kompletów. Oszczędź czas swoich pracowników i dbaj o rozwój twojego biznesu.

Ułatwiaj i usprawniaj zakupy w Twoim sklepie

Usprawnij proces zakupowy oraz płatności z poziomu smartfona. Dzięki technologii Comarch beacon klient ma możliwość za pomocą jednego kliknięcia włożyć towary do wirtualnego koszyka, następnie je zakupić i automatycznie za nie zapłacić po zbliżeniu się do kasy. Cały proces odbywa się całkowicie bez ingerencji osób trzecich, tylko za pomocą smartfona klienta. Pamiętaj, szybkość przejścia przez proces zakupowy wpływa realnie na wzrost satysfakcji klienta.

Ułatwiaj nawigację po sklepie

Pomóż klientom dotrzeć do produktów, których szukają, czy produktów, które chcesz w danej chwili sprzedać. Dzięki Comarch beacon Twoi klienci z łatwością będą poruszać się po określonej przez ciebie lokalizacji, aby znaleźć to czego potrzebują. Spraw aby zakupy były jeszcze łatwiejsze i szybsze.

Śledź i analizuj zachowania konsumentów

Sprawdzaj, które produkty i miejsca w sklepie są najchętniej odwiedzane, a które klienci omijają. Sprawdzaj również ilu klientów odwiedziło Twój sklep, ile osób zatrzymało się przed wejściem lub czas oczekiwania na wejście do przymierzalni. Wpływaj na skuteczną ekspozycję i merchandising w sklepie i sprzedawaj te produkty, które chcesz sprzedawać!

 

<